onsdag 4 juli 2012

Tjolahopp!

Har nu avklarat två dagar i Sthlm. Meningen var att jag skulle få lära mig en massa chefs-grejs. Men tyvärr har det varit så mycket folk så jag har mest kämpat för att hålla snyggt i deras butik och tagit hand om kunder. Ska åka dit i morgon med och hoppas då på en massa info.
Jag är ganska nöjd med att jag fixat de här dagarna rätt så bra trots en dryg förkylning.
 Idag måste jag fixa till det här trötta ansiktet och dutta på en massa smink för jag ska ner (någonstans) och ta kort så jag kan få ett nytt körkort. Det gamla blev stulet(?) i Spanien. Sen funderar jag på om jag ska åka hem sen, tvätta ansiktet och bara chilla. Skulle vara nice. Vi funderar dock på att börja måla om i Tompas lägenhet i kväll. Han ska ju kränga lägenheten snart och då måste den ju vara på topp ;D

Innan Tomas drog till jobbet i morse minns jag att han klappade mig på magen och sen tillade: Ska du ut och springa idag? 

NÄR var jag ute och sprang senast? Jag minns det inte ens. Det fanns bara en anledning varför han sa det; han tyckte jag var lite rund om magen. Hallå det är ju min munkybusiness! Jag blev lite putt och vände på mig och somnade om. När jag vaknade upp så kände jag mig mindre sensuell. Men jag vägrar börja träna för att någon annan vill det. Det ska komma från mig. Så det så..


1 kommentar:

  1. Man kan också byta kille.Jag är en rund och go kille.

    SvaraRadera